Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Canning, Claire Ann"'
Publikováno v:
Asia Pacific Scholar; Jul2021, Vol. 6 Issue 3, p124-127, 4p
Curriculum Mapping and dynamic visualization is quickly becoming an integral aspect of quality improvement in support of innovations which drive curriculum quality assurance processes in medical education. CLUE (Curriculum Explorer) a highly interact
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1392::d9b25901477830e94c55afd7a8baf6cd
http://hdl.handle.net/10220/43422
http://hdl.handle.net/10220/43422
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Mechanisms of Development August 2009 126 Supplement:S200-S200
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Canning CA; Duke-NUS Medical School., Freeman KJ; Duke-NUS Medical School., Curran I; Duke-NUS Medical School., Boursicot K; Duke-NUS Medical School.
Publikováno v:
MedEdPublish (2016) [MedEdPublish (2016)] 2020 Aug 19; Vol. 9, pp. 173. Date of Electronic Publication: 2020 Aug 19 (Print Publication: 2020).
Autor:
Canning CA; Lee Kong Chian School of Medicine, Nanyang Technological University, Singapore., Loe A; Lee Kong Chian School of Medicine, Nanyang Technological University, Singapore., Cockett KJ; Lee Kong Chian School of Medicine, Nanyang Technological University, Singapore., Gagnon P; Lee Kong Chian School of Medicine, Nanyang Technological University, Singapore., Zary N; Department of LIME, Karolinska Institutet, Stockholm, Sweden.
Publikováno v:
Studies in health technology and informatics [Stud Health Technol Inform] 2017; Vol. 235, pp. 171-175.