Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Cankaya, Ozlem"'
Publikováno v:
American Journal of Play. 2024, Vol. 16 Issue 2/3, p210-245. 36p.
Autor:
Cankaya, Ozlem1 (AUTHOR) cankayao@macewan.ca, Rohatyn-Martin, Natalia1 (AUTHOR), Leach, Jamie2 (AUTHOR) jamie.leach@msvu.ca, Taylor, Keirsten3 (AUTHOR) taylork94@mymacewan.ca, Bulut, Okan4 (AUTHOR) bulut@ualberta.ca
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Aug2023, Vol. 11 Issue 8, p151. 19p.
Publikováno v:
Exchange (19460406); Winter2023, Issue 272, p88-92, 5p
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 37, p 01044 (2017)
The aim of this study is to investigate the relationship between science teacher candidates’ ability to construct an argument and learning approaches. For this purpose, the “Learning Approach Scale” was applied to Inonu University Educational F
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f94be00ade4405e9370160f12e303ae
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition (JNC); 2022, Vol. 8 Issue 1, p1-23, 23p
Publikováno v:
In Mathematical Cognition and Learning 2018:49-72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences May 2014 32:238-245
Autor:
Cankaya, Ozlem, LeFevre, Jo-Anne
Publikováno v:
Early Childhood Mathematics Skill Development in the Home Environment; 2016, p87-104, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.