Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Cankaya, Banu"'
Autor:
Cankaya, Banu
Drawing from the meta-construct model of cognition (Ingram, 1984; Ingram & Kendall, 1986), the goal of the present study was to examine whether the structural (i.e., self-complexity; SC, Linville, 1985) and propositional components of schemas (dysfun
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/26472
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-03212006-151653/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-03212006-151653/
Autor:
Cankaya, Banu.
Publikováno v:
This resource online.
Thesis (Ph. D.)--Virginia Polytechnic Institute and State University, 2006.
Title from electronic submission form. Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Title from electronic submission form. Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Autor:
Cankaya, Banu
The present study examined a psychosocial-cognitive model that integrates recent findings on the independent effects of early maladaptive cognitive schemas (EMSs; Young, 1994) and psychosocial factors/stressors; viz., social support, expressed emotio
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/32846
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05162002-135331/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-05162002-135331/
Autor:
Cankaya, Banu.
Thesis (M.S.)--Virginia Polytechnic Institute and State University, 2002.
Title from electronic submission form. Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Title from electronic submission form. Vita. Abstract. Includes bibliographical references.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.