Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Canga Sosa, Manuel"'
Autor:
Canga Sosa, Manuel1 manuelangel.canga@uva.es
Publikováno v:
Zer: Journal of Communication Studies / Revista de Estudios de Comunicacion / Komunikazio Ikasketen Aldizkaria. nov/dec2023, Vol. 28 Issue 55, p19-38. 20p.
Autor:
CANGA SOSA, MANUEL1
Publikováno v:
Trama y Fondo: Revista de Cultura. 2022, Issue 52, p136-148. 14p.
Autor:
CANGA SOSA, MANUEL1
Publikováno v:
Trama y Fondo: Revista de Cultura. 2021, Issue 50, p9-22. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asparkía. Investigació Feminista; 2023, Issue 42, p311-344, 34p
Publikováno v:
Aposta; abr-jun2022, Issue 93, p27-42, 16p
Publikováno v:
Signa; 2022, Issue 31, p293-313, 21p
Autor:
Canga Sosa, Manuel
Publikováno v:
Chasqui. Revista Latinoamericana de Comunicación; Núm. 134 (2017): Publicidad y Buen Vivir; 221-236
Revista CHASQUI
instacron:Revista CHASQUI
Revista CHASQUI
instacron:Revista CHASQUI
This paper holds a reflection on the role played by advertising speech in today's society, taking as a reference some of the ideas that have been discussed regarding the Good Living and questioning also, from a theoretical and critical perspective, t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::593e5c3a64196c18a053ebfe7f27a27c
https://revistachasqui.org/index.php/chasqui/article/view/3085
https://revistachasqui.org/index.php/chasqui/article/view/3085
Autor:
Canga Sosa, Manuel
Publikováno v:
Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias; Vol. 7 Núm. 1 (2013); 175-188
Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias; Vol. 7 No. 1 (2013); 175-188
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Pensar la Publicidad. Revista Internacional de Investigaciones Publicitarias; Vol. 7 No. 1 (2013); 175-188
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
In this paper we try to analyse a TV spot that has been spreading in different TV stations for several years in order to promote the Autocontrol activities: A Partnership for Self-Regulation of Commercial Communication. This is an spot which is inter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::3233ce9d3cc1b162d38842df39de6d00
https://revistas.ucm.es/index.php/PEPU/article/view/42442
https://revistas.ucm.es/index.php/PEPU/article/view/42442