Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Campos, Heloísa Cursi"'
Autor:
CAMPOS, HELOÍSA CURSI1, HERTZBERG, HOLLY1
Publikováno v:
Education. Spring2020, Vol. 140 Issue 3, p154-164. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soares-Filho, Paulo Sérgio Dillon, de Carvalho, Lígia Mosolino, de Moraes Hamasaki, Eliana Isabel, Campos, Heloísa Cursi, Perez, William Ferreira, Arntzen, Erik, Tomanari, Gerson Yukio
Publikováno v:
Psychological Record; Jun2019, Vol. 69 Issue 2, p165-174, 10p
Publikováno v:
Department of Psychological Sciences Faculty Publications
Pigeons demonstrate associative symmetry after successive matching training on one arbitrary and two identity relations (e.g., Urcuioli, 2008). Here, we tested whether identity matching training is necessary for this emergent effect. In Experiment 1,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::d007e41fce02394aa355fa79df3f35a2
http://docs.lib.purdue.edu/psychpubs/68
http://docs.lib.purdue.edu/psychpubs/68
Publikováno v:
Journal Psychology: Theory and Practice ; Vol. 12 No. 2 (2010); 80-95
Revista Psicologia: Teoría y Práctica; Vol. 12 Núm. 2 (2010); 80-95
Revista Psicologia: Teoria e Prática; v. 12 n. 2 (2010); 80-95
Psicologia (Universidade Presbiteriana Mackenzie. Online)
Universidade Presbiteriana Mackenzie (UPM)
instacron:UPM
Revista Psicologia: Teoría y Práctica; Vol. 12 Núm. 2 (2010); 80-95
Revista Psicologia: Teoria e Prática; v. 12 n. 2 (2010); 80-95
Psicologia (Universidade Presbiteriana Mackenzie. Online)
Universidade Presbiteriana Mackenzie (UPM)
instacron:UPM
The repertoire of reading with comprehension has been found during emergent relations tests after teaching with conditional discrimination procedure. The present study aimed to evaluate whether emergent relations could be established after teaching t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::1dfdc263323c0fb2b86ec1b45e89924d
http://editorarevistas.mackenzie.br/index.php/ptp/article/view/2898
http://editorarevistas.mackenzie.br/index.php/ptp/article/view/2898
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the experimental analysis of behavior [J Exp Anal Behav] 2014 Jan; Vol. 101 (1), pp. 10-25. Date of Electronic Publication: 2013 Sep 30.