Knihovna AV ČR, v. v. i.
  • Odhlásit
  • Přihlášení
  • Jazyk
    • English
    • Čeština
  • Instituce
    • Knihovna AV ČR
    • Souborný katalog AV ČR
    • Archeologický ústav Brno
    • Archeologický ústav Praha
    • Astronomický ústav
    • Biofyzikální ústav
    • Botanický ústav
    • Etnologický ústav
    • Filosofický ústav
    • Fyzikální ústav
    • Fyziologický ústav
    • Geofyzikální ústav
    • Geologický ústav
    • Historický ústav
    • Masarykův ústav
    • Matematický ústav
    • Orientální ústav
    • Psychologický ústav
    • Slovanský ústav
    • Sociologický ústav
    • Ústav analytické chemie
    • Ústav anorganické chemie
    • Ústav pro českou literaturu
    • Ústav dějin umění
    • Ústav fyziky atmosféry
    • Ústav fotoniky a elektroniky
    • Ústav fyzikální chemie J. H.
    • Ústav fyziky materiálů
    • Ústav geoniky
    • Ústav pro hydrodynamiku
    • Ústav chemických procesů
    • Ústav informatiky
    • Ústav pro jazyk český
    • Ústav jaderné fyziky
    • Ústav makromolekulární chemie
    • Ústav pro soudobé dějiny
    • Ústav přístrojové techniky
    • Ústav státu a práva
    • Ústav struktury a mechaniky hornin
    • Ústav teoretické a aplikované mechaniky
    • Ústav teorie informace a automatizace
    • Ústav výzkumu globální změny
Pokročilé vyhledávání
  • Domovská stránka
  • Vyhledávání: "Campo Martínez, Sara"
  • Navrhnout nákup titulu
Zobrazeno 1 - 10 of 23 pro vyhledávání: '"Campo Martínez, Sara"'
1
Akademický článek
Efectos de las promociones en precios sobre la satisfacción del turis-ta: Examen de la relación entre el precio y la satisfacción
Autor: Campo Martínez, Sara, Yagüe Guillén, María
Publikováno v: PASOS Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol 5, Iss 2, Pp 139-148 (2007)
In the tourist market, price promotions are frequently used in order to encourage the sales of a product. Nevertheless, the use of this promotional tool may affect the consumer’s evaluation of the purchase and the long-term business results. This s
Externí odkaz: https://doaj.org/article/f88a4371026f4aa48e54741e7fdf8425
Zobrazit plný text záznamu
2
Akademický článek
Destination website quality, users’ attitudes and the willingness to participate in online co-creation experiences
Autor: Jiménez-Barreto, Jano, Campo-Martínez, Sara
Publikováno v: European Journal of Management and Business Economics, 2018, Vol. 27, Issue 1, pp. 26-41.
Externí odkaz: http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJMBE-11-2017-0048
Zobrazit plný text záznamu
3
Akademický článek
Factors influencing repeat visits to a destination: The influence of group composition
Autor: Campo-Martínez, Sara, Garau-Vadell, Joan B., Martínez-Ruiz, María Pilar
Publikováno v: In Tourism Management 2010 31(6):862-870
Zobrazit plný text záznamu
4
Viralization keys of messages in unofficial accounts during crisis periods: the case of Covid-19 on Twitter
Autor: Cerdá Mansilla, Elena, Rubio Benito, Natalia, Campo Martínez, Sara
This study aims to analyze a backchannel account on news of the coronavirus at the beginning of the pandemic, with information not disseminated in official media due to the social alarm it might cause and the negative image of government management.
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1371::5a7755c88ffbddddb5b343d6e01eef6c
https://hdl.handle.net/10486/702457
Zobrazit plný text záznamu
5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
6
La experiencia de marca online del destino: aplicación de un modelo sensorial-cognitivo-conativo
Autor: Jiménez Barreto, Jano, Rubio Benito, Natalia, Campo Martínez, Sara, Rondán Cataluña, Francisco Javier (Coordinador)
Publikováno v: idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
Este trabajo analiza la formación de la experiencia de marca online del destino (EMOD) como resultado de las interacciones de los usuarios con las webs oficiales de las Islas Baleares y las Islas Canarias (España). La EMOD se conceptualiza en base
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::42ff720dbb5dec915e3e8f5e35165139
Zobrazit plný text záznamu
7
Akademický článek
Los precios de referencia en la evaluación online del servicio hotelero.
Autor: Campo Martínez, Sara1 sara.campo@uam.es, Yagüe Guillén, María Jesús1 maria.yague@uam.es
Publikováno v: Estudios de Economía Aplicada. Dec2011, Vol. 29 Issue 3, p825-843. 19p.
Zobrazit plný text záznamu
8
Marketing Experiencial en FITUR: análisis de dos destinos competidores, Islas Canarias e Islas Baleares
Autor: Jiménez Barreto, Jano, Campo Martínez, Sara
Publikováno v: RIULL. Repositorio Institucional de la Universidad de La Laguna
Universidad de La Laguna (ULL)
Se realiza un estudio exploratorio cualitativo y cuantitativo, desde el punto de vista del marketing experiencial, de la visita a los stands de dos destinos similares en cuanto a su oferta turística principal (las Islas Canarias y las Islas Baleares
Externí odkaz: https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::f922cd20aae268243651bde920eb1d14
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/11150
Zobrazit plný text záznamu
9
Akademický článek
EL CAPITAL DIRECTIVO Y LAS BUENAS PRÁCTICAS DE GESTIÓN DE LAS PYMES ESPAÑOLAS. (Spanish)
Autor: CAMPO MARTÍNEZ, SARA, JIMÉNEZ BARRETO, JANO
Publikováno v: Economía Industrial; 2019, Issue 414, p93-106, 14p
Zobrazit plný text záznamu
10
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
  • 1
  • 2
  • 3
  • Další »
  • [3]

Vyhledávací nástroje:

  • RSS
  • Poslat e-mailem

Upřesnit hledání

Omezení vyhledávání
Plný text Recenzováno Digitální knihovna AV ČR
Zdroje
Pouze tištěné dokumenty
Zahrnout EIZ
  • 16 Akademické články
  • 7 website quality
  • 5 economia
  • 5 satisfaction
  • 4 tourism
  • 3 co-creation
  • 3 customer satisfaction
  • 3 destination brand
  • 3 intention to visit
  • 3 place marketing
  • 3 service quality
  • 3 tourist attractions
  • 2 balearic islands
  • 2 behavioral intentions
  • 2 coronavirus
  • 2 covid-19
  • 2 destination competitiveness
  • 2 empresa
  • 2 experiencia turistica
  • 2 group composition
  • 2 image
  • 2 loyalty
  • 2 marketing experiencial
  • 2 millennials
  • 2 model
  • 2 online brand experience
  • 2 perceived price
  • 2 perceptions
  • 2 prior experience
  • 2 travel
  • 2 twitter
  • 2 websites
  • 1 affective
  • 1 behavior
  • 1 cat-eco
  • 1 cat-ibus
  • 1 cat-ieco
  • 1 cat-mso
  • 1 cat-msop
  • 1 cat-stgy
  • 1 cognitive
  • 1 conferences & conventions
  • 1 consequences
  • 1 construct
  • 1 consumer perceptions
  • 1 consumers
  • 1 context
  • 1 country image
  • 1 customer experience
  • 1 customer retention
  • 1 decision making
  • 3 emerald publishing limited
  • 2 emerald
  • 2 wiley-blackwell
  • 1 asociacion de economia aplicada (asepelt - espana)
  • 1 elsevier b.v.
  • 1 elsevier ltd
  • 1 elsevier sci ltd
  • 1 esic
  • 1 i p publishing ltd
  • 1 instituto de investigacion social y turismo
  • 1 routledge journals, taylor & francis ltd
  • 1 sage publications, ltd.
  • 1 subdireccion general de oficialia mayor y administracion financiera, subsecretaria mincotur
  • 1 universidad de la laguna, instituto universitario de ciencias politicas y sociales
  • 1 universidad de la laguna. servicio de publicaciones
  • 1 wiley
  • 3 international journal of tourism research
  • 3 tourism management
  • 2 european journal of management & business economics
  • 2 tourism economics
  • 1 economia industrial
  • 1 estudios de economia aplicada
  • 1 european journal of management and business economics
  • 1 journal of travel & tourism marketing
  • 1 pasos revista de turismo y patrimonio cultural
  • 1 pasos: revista de turismo y patrimonio cultural
  • 7 OpenAIRE
  • 5 Complementary Index
  • 4 Social Sciences Citation Index
  • 3 Business Source Ultimate
  • 1 ScienceDirect
  • 1 Supplemental Index
  • 1 Directory of Open Access Journals
  • 1 Emerald Insight

Možnosti vyhledávání

  • Tematická mapa
  • Historie vyhledávání
  • Pokročilé vyhledávání

Objevte více

  • Abecední procházení

Hledáte pomoc?

  • Tipy pro vyhledávání
načítá se......