Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Camphuijsen, Marjolein K."'
Autor:
Camphuijsen, Marjolein K.1 m.k.camphuijsen@vu.nl, Parcerisa, Lluís2
Publikováno v:
European Journal of Education. Mar2023, Vol. 58 Issue 1, p67-82. 16p.
Autor:
Camphuijsen, Marjolein K.1,2 (AUTHOR) marjoleinkatusha.camphuijsen@uab.cat, Levatino, Antonina1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education. Aug2022, Vol. 43 Issue 4, p601-616. 16p. 1 Chart, 3 Graphs.
Autor:
Camphuijsen, Marjolein K.1 m.k.camphuijsen@vu.nl, Levantino, Antonina2 antonina.levatino@uab.cat, Mentini, Laura2 laura.mentini@uab.cat, Parcerisa, Lluís3 lluisparcerisa@ub.edu
Publikováno v:
Foro de Educación. jul-dic2022, Vol. 20 Issue 2, p61-83. 23p.
Autor:
Camphuijsen, Marjolein K., Stolp, Tom
Publikováno v:
Camphuijsen, M K & Stolp, T 2023, ' Prestación privada de servicios de enseñanza : Explorando las tendencias y la evolución en el profesorado interino en los Países Bajos ', Revista Española de Educación Comparada, vol. 42, pp. 44-62 . https://doi.org/10.5944/reec.42.2023.34447
Revista Española de Educación Comparada, 42, 44-62. Universidad Nacional de Educacion a Distancia (UNED)
Revista Española de Educación Comparada, 42, 44-62. Universidad Nacional de Educacion a Distancia (UNED)
The alleged increase of temporary teachers that are sourced by private employment agencies has generated a heated debate about its benefits and pitfalls. At the same time, little is known about the scope of the private teacher employment industry and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8022a5b7f8972ac61f2b5d3e0378312f
https://research.vu.nl/en/publications/a0fcf2fc-e773-408f-8e09-2485ef58a439
https://research.vu.nl/en/publications/a0fcf2fc-e773-408f-8e09-2485ef58a439
Publikováno v:
Camphuijsen, M K, Møller, J & Skedsmo, G 2021, ' Test-based accountability in the Norwegian context: Exploring drivers, expectations and strategies ', Journal of Education Policy, vol. 36, no. 5, pp. 624-642 . https://doi.org/10.1080/02680939.2020.1739337
Journal of Education Policy, 36(5), 624-642. Routledge
Journal of Education Policy, 36(5), 624-642. Routledge
This paper investigates how and why test-based accountability (TBA), a global model for education reform, began to dominate educational debates in Norway in the early 2000s, and how this policy has been operationalised and institutionalised over time
Autor:
Camphuijsen, Marjolein K., Stolp, Tom
Publikováno v:
Spanish Journal of Comparative Education / Revista Española de Educación Comparada; ene-jun2023, Issue 42, p44-62, 19p
Publikováno v:
International Conference on Public Policy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a80af993184ab4b90c8e18f61990eec5
https://research.vu.nl/en/publications/12520b8b-c116-485d-9619-677b6cd0b249
https://research.vu.nl/en/publications/12520b8b-c116-485d-9619-677b6cd0b249
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 9/6/2022, Vol. 30 Issue 132-139, p1-19, 19p