Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Campbell, Matthew I."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We present and compare two evolutionary algorithm based methods for rectangular architectural layout generation: dense packing and subdivision algorithms. We analyze the characteristics of the two methods on the basis of three floor plan scenarios. O
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______805::fdcbc609854ad364af3d8aa8e606554c
http://doc.rero.ch/record/301436/files/S0890060414000237.pdf
http://doc.rero.ch/record/301436/files/S0890060414000237.pdf
The use of generative design grammars for computational design synthesis has been shown to be successful in many application areas. The development of advanced search and optimization strategies to guide the computational synthesis process is an acti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______805::32451ea7c15750be03cc5a4dc1d9c705
http://doc.rero.ch/record/289201/files/S0890060414000195.pdf
http://doc.rero.ch/record/289201/files/S0890060414000195.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Engineering Design. 2003, Vol. 14 Issue 1, p12. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.