Zobrazeno 1 - 10
of 261
pro vyhledávání: '"Campbell, Jon"'
Gaze-tracking is a novel way of interacting with computers which allows new scenarios, such as enabling people with motor-neuron disabilities to control their computers or doctors to interact with patient information without touching screen or keyboa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2010.05123
Autor:
Gates, Andrew R., Hartman, Susan E., Campbell, Jon, Cardwell, Christopher, Durden, Jennifer M., Flohr, Anita, Horton, Tammy, Lankester, Steven, Lampitt, Richard S., Miskin-Hymas, Charlotte, Pebody, Corinne, Rundle, Nick, Serpell-Stevens, Amanda, Bett, Brian J.
Publikováno v:
Oceanography, 2021 Dec 01. 34(4), 29-29.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27217332
Publikováno v:
In Value in Health March 2023 26(3):378-383
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boxer, Rebecca S., Dolansky, Mary A., Chaussee, Erin L., Campbell, Jon D., Daddato, Andrea E., Page, Robert L., II, Fairclough, Diane L., Gravenstein, Stefan
Publikováno v:
In Journal of the American Medical Directors Association March 2022 23(3):359-366
Autor:
Griffanti, Ludovica, Gillis, Grace, Clare O'Donoghue, M., Blane, Jasmine, Pretorius, Pieter M., Mitchell, Robert, Aikin, Nicola, Lindsay, Karen, Campbell, Jon, Semple, Juliet, Alfaro-Almagro, Fidel, Smith, Stephen M., Miller, Karla L., Martos, Lola, Raymont, Vanessa, Mackay, Clare E.
Publikováno v:
In NeuroImage: Clinical November 2022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Campbell, Jon Bradley.
Publikováno v:
View online.
Thesis (M.S.)--Eastern Illinois University, 1994.
Includes bibliographical references (leaves 39-41).
Includes bibliographical references (leaves 39-41).
Externí odkaz:
http://repository.eiu.edu/theses/docs/32211998858820.pdf
Publikováno v:
Journal of Technology in Behavioral Science; Mar2024, Vol. 9 Issue 1, p20-25, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.