Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Campbell, Christopher T"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lim, Bryant, Grøntvedt, Gøril Rolfseng, Bathala, Pradeepthi, Kale, Shraddha S., Campbell, Christopher T., Stengelin, Martin, Sando, Sigrid Botne, Prassas, Ioannis, Diamandis, Eleftherios P., Bråthen, Geir
Publikováno v:
In Neurobiology of Aging November 2021 107:78-85
Autor:
Campbell, Christopher T.1, Wheatley, Kristin H.2, Svoboda, Leanne3, Campbell, Courtney E.1 chrcampbell@augusta.edu, Norris, Kelley R.1
Publikováno v:
Journal of Pediatric Pharmacology & Therapeutics. 2022, Vol. 27 Issue 1, p19-28. 10p.
Publikováno v:
Journal of Pediatric Pharmacology & Therapeutics. 2020, Vol. 25 Issue 5, p384-389. 6p.
Autor:
Campbell, Christopher T., Gulley, James L., Oyelaran, Oyindasola, Hodge, James W., Schlom, Jeffrey, Gildersleeve, Jeffrey C.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2014 Apr . 111(17), 6129-6129.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23772459
Autor:
Voils, StacyA., Childs-Kean, Lindsey M., Farland, Michelle Z., Smith, Kathryn J., Boulos, John, Campbell, Christopher T., Cavanaugh, Teresa M., DeRemer, Christina E., Lambrinos, Katerina, Miller, Stacy L., Santevecchi, Barbara, Shoulders, Bethany R., Feild, Carinda, Allen, John
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning March 2022 14(3):304-309
Autor:
Cosnahan, Anna S.1 annacosnahan2@gmail.com, Campbell, Christopher T.2,3
Publikováno v:
Journal of Pediatric Pharmacology & Therapeutics. Sep/Oct2019, Vol. 24 Issue 5, p398-405. 8p.
Autor:
Campbell, Christopher T.1,2 campbellc@cop.ufl.edu, Poisson, Margaret Oates3, Hand, Elizabeth Oates4
Publikováno v:
Journal of Pediatric Pharmacology & Therapeutics. Mar/Apr2019, Vol. 24 Issue 2, p90-98. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.