Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Campbell, Ashley N."'
Autor:
Lin, Yang1,2 (AUTHOR) ylin2@ufl.edu, Campbell, Ashley N.3 (AUTHOR), Bhattacharyya, Amrita3,4 (AUTHOR), DiDonato, Nicole5 (AUTHOR), Thompson, Allison M.5 (AUTHOR), Tfaily, Malak M.5,6 (AUTHOR), Nico, Peter S.4 (AUTHOR), Silver, Whendee L.2 (AUTHOR) wsilver@berkeley.edu, Pett-Ridge, Jennifer3 (AUTHOR) pettridge2@llnl.gov
Publikováno v:
Biogeochemistry. May2021, Vol. 154 Issue 1, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nuccio, Erin E., Blazewicz, Steven J., Lafler, Marissa, Campbell, Ashley N., Kakouridis, Anne, Kimbrel, Jeffrey A., Wollard, Jessica, Vyshenska, Dariia, Riley, Robert, Tomatsu, Andy, Hestrin, Rachel, Malmstrom, Rex R., Firestone, Mary, Pett-Ridge, Jennifer
Additional file 1: Supplemental Figure S1. Automated fractionation system design, parts, and assembly. Supplemental Figure S2. Hyphosphere-SIP experimental design. Supplemental Figure S3. Myxococcota MAG CAZymes grouped with CAZymes from 25 genomes f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3f69dc77f4245e01627aeb11bb438838
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yang Lin, Campbell, Ashley N., Bhattacharyya, Amrita, DiDonato, Nicole, Thompson, Allison M., Tfaily, Malak M., Nico, Peter S., Silver, Whendee L., Pett-Ridge, Jennifer
Publikováno v:
Biogeosciences Discussions; 4/22/2020, p1-25, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.