Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Camou Viacava, Juan José"'
Autor:
Camou Viacava, Juan José1 juan.camou@pucpr.br, Borba Coelho, Bruno dos Santos1 obrunoborba@gmail.com, Sabin, Giovane1 giovane.sabin@gmail.com, Faria Lopes, Gloria1 gloria-farias@outlook.com
Publikováno v:
REMark: Revista Brasileira de Marketing. jul-set2024, Vol. 23 Issue 3, p1023-1050. 58p.
Autor:
Camou Viacava, Juan José1 juan.camou@pucpr.br, Mercurio de Andrade, Gabriela Kluber1 gabi.kluber@outlook.com, Adilson de Lima, Ysmaim1 ysmaim@gmail.com
Publikováno v:
REMark: Revista Brasileira de Marketing. Jan-Mar2023, Vol. 22 Issue 1, p169-222. 54p.
Autor:
Camou Viacava, Juan José1 juanjcviacava@gmail.com, de Paula Baptista, Paulo1 paulopbapista@gmail.com
Publikováno v:
Revista Brasileira de Gestão de Negócios. Oct-Dec2020, Vol. 22 Issue 4, p854-875. 44p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Basso Machado, Pedro Guilherme, Porto-Martins, Paulo Cesar, Ramos Vosgerau, Dilmeire Sant' Anna, Camou Viacava, Juan José
Publikováno v:
Paideia (0103863X); 2022, Vol. 32, p1-9, 9p
Autor:
Camou Viacava, Juan José1,2 juanjcviacava@gmail.com, Quinelli Francisquetti, Jessica3 je_quinelli@hotmail.com, de Souza Lima, Letícia Ribeiro3 leticiaribeiro_limaa@hotmail.com, de Oliveira Junior, Eurico3 euricoo_jr@hotmail.com
Publikováno v:
REMark: Revista Brasileira de Marketing. jan-mar2016, Vol. 15 Issue 1, p113-132. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Avaliação Psicológica; jul-set2020, Vol. 19 Issue 3, p277-288, 12p
Publikováno v:
Electronic Review of Management; v. 21, n. 2 (2015): EDIÇÃO 81-MAI/AGO 2015; 437-461
Revista Electrónica de Administración; v. 21, n. 2 (2015): EDIÇÃO 81-MAI/AGO 2015; 437-461
Revista Eletrônica de Administração; v. 21, n. 2 (2015): EDIÇÃO 81-MAI/AGO 2015; 437-461
Revista Electrónica de Administración; v. 21, n. 2 (2015): EDIÇÃO 81-MAI/AGO 2015; 437-461
Revista Eletrônica de Administração; v. 21, n. 2 (2015): EDIÇÃO 81-MAI/AGO 2015; 437-461
Based on the theoretical assumption that individuals can distort information and opinions in their memories recovery process, this article proposes that satisfaction evaluations are influenced by such distortions. In two experiments individuals were