Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Caminero, Agustin"'
Autor:
Tobarra, Llanos, Robles-Gómez, Antonio, Ros, Salvador, Hernández, Roberto, Caminero, Agustín C.
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior February 2014 31:659-669
Autor:
Caminero, Agustín C., Robles-Gómez, Antonio, Ros, Salvador, Hernández, Roberto, Tobarra, Llanos
Publikováno v:
In Parallel Computing October 2013 39(10):615-637
Publikováno v:
In Future Generation Computer Systems July 2012 28(7):1058-1069
Publikováno v:
In Future Generation Computer Systems 2012 28(3):563-572
Publikováno v:
In Future Generation Computer Systems 2011 27(5):486-497
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garbi Zutin, Danilo, Orduña, Pablo, Lequerica Zorrozua, Irene, Caminero, Agustin, Bailey, Philip, Sancristobal, Elio, Rodriguez-Gil, Luis, López-De-Ipiña, Diego, García-Zubia, Javier, Castro, Manuel, Robles-Gomez, Antonio, Latorre, Miguel, Tobarra, Llanos, Ros, Salvador
Publikováno v:
IEEE Frontiers in Education conference (FIE 2014)
IEEE Frontiers in Education conference (FIE 2014), Oct 2014, Madrid, Spain
IEEE Frontiers in Education conference (FIE 2014), Oct 2014, Madrid, Spain
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3b027ad4c233a8602f5f7f7469b5e602
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-01205319
https://telearn.archives-ouvertes.fr/hal-01205319
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ros, Salvador, Tobarra, Llanos, Robles-Gomez, Antonio, Caminero, Agustin C., Hernandez, Roberto, Pastor, Rafael, Ricoy, Ana, Fernandez, Antonio, Diaz, Luis Miguel, Cano, Jesus
Publikováno v:
2016 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON); 2016, p984-987, 4p