Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Cameron, R.W."'
Mitigating poor quality air is vital for children's health, especially in urban areas. In recent years, attention has been paid on how to improve air quality around schools to reduce children's exposure to airborne pollutants. In this paper, we explo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::e77a3a7dfacc98628ebbb64ebcac41ec
https://eprints.whiterose.ac.uk/186242/1/1-s2.0-S277241152200009X-main.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/186242/1/1-s2.0-S277241152200009X-main.pdf
Finding ways to mitigate atmospheric particulate matter (PM) is one of the key steps towards fighting air pollution and protecting people's health. The use of green infrastructure is one option that could help improving urban air quality and promotin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::6eae4bfc582f10b84564c553c6c296e0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cameron, R.W., Blanusa, T.
Background - Green infrastructure is a strategic network of green spaces designed to deliver ecosystem services to human communities. Green infrastructure is a convenient concept for urban policy makers, but the term is used too generically and with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ed7910b41af1299ebbd3b3dde743a5af
https://eprints.whiterose.ac.uk/102682/13/GreenInfrastucture.2-54.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/102682/13/GreenInfrastucture.2-54.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rose, G.A. g.rose@reading.ac.uk, Cameron, R.W.1
Publikováno v:
Scientia Horticulturae. Nov2009, Vol. 122 Issue 4, p654-657. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.