Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Cameron, Harriet"'
Autor:
Benford, Steve, Løvlie, Anders Sundnes, Ryding, Karin, Rajkowska, Paulina, Bodiaj, Edgar, Darzentas, Dimitrios Paris, Cameron, Harriet R, Spence, Jocelyn, Egede, Joy, Spanjevic, Bogdan
Museums are interested in designing emotional visitor experiences to complement traditional interpretations. HCI is interested in the relationship between Affective Computing and Affective Interaction. We describe Sensitive Pictures, an emotional vis
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.01041
Autor:
Cameron, Harriet
The disparate ways in which dyslexia can be constructed in discourse in the higher education context have implications for the students who have been given the dyslexia label and for those in the wider learning community. The current study is an in-d
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.634354
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cameron, Harriet1 h.cameron@sheffield.ac.uk, Cooper, Louise2
Publikováno v:
British Journal of Learning Disabilities. Mar2021, Vol. 49 Issue 1, p13-22. 10p. 1 Chart.
Autor:
Cameron, Harriet
Publikováno v:
Journal of Disability Studies in Education; 2023, Vol. 3 Issue 2, p217-241, 25p
Autor:
Cameron, Harriet1 h.cameron@mmu.ac.uk
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Feb2019, Vol. 44 Issue 2, p318-332. 15p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.