Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Cameron, Harriet"'
Autor:
Benford, Steve, Løvlie, Anders Sundnes, Ryding, Karin, Rajkowska, Paulina, Bodiaj, Edgar, Darzentas, Dimitrios Paris, Cameron, Harriet R, Spence, Jocelyn, Egede, Joy, Spanjevic, Bogdan
Museums are interested in designing emotional visitor experiences to complement traditional interpretations. HCI is interested in the relationship between Affective Computing and Affective Interaction. We describe Sensitive Pictures, an emotional vis
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.01041
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cameron, Harriet
Publikováno v:
Journal of Disability Studies in Education; 2023, Vol. 3 Issue 2, p217-241, 25p
Autor:
Cameron, Harriet1 h.cameron@sheffield.ac.uk, Cooper, Louise2
Publikováno v:
British Journal of Learning Disabilities. Mar2021, Vol. 49 Issue 1, p13-22. 10p. 1 Chart.
Autor:
Cameron, Harriet1 h.cameron@mmu.ac.uk
Publikováno v:
Studies in Higher Education. Feb2019, Vol. 44 Issue 2, p318-332. 15p. 1 Chart.
Autor:
Elliott, Julian
Publikováno v:
Psychologist. Jun2014, Vol. 27 Issue 6, p385-385. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.