Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Camden, M P"'
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 15, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract ATP-sensitive potassium (KATP) channels, composed of four pore-lining Kir6.2 subunits and four regulatory sulfonylurea receptor 1 (SUR1) subunits, control insulin secretion in pancreatic β-cells. KATP channel opening is stimulated by PIP2 a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51943945f40e4fbd84e1af7be3d9f24b
Publikováno v:
Channels, Vol 18, Iss 1 (2024)
ABSTRACTKATP channels are ligand-gated potassium channels that couple cellular energetics with membrane potential to regulate cell activity. Each channel is an eight subunit complex comprising four central pore-forming Kir6 inward rectifier potassium
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae5b90c7be9645178e9ac3531c0fa733
Publikováno v:
Respiratory Research, Vol 24, Iss 1, Pp 1-18 (2023)
Abstract Background Rhinovirus infections commonly evoke asthma exacerbations in children and adults. Recurrent asthma exacerbations are associated with injury-repair responses in the airways that collectively contribute to airway remodeling. The phy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cd0e19828f084569b3c86922f173156a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.