Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Cam, Aylin"'
Autor:
Cam, Aylin
The main purpose of this study is to compare the effectiveness of case- based learning method instruction over traditional method instruction on eleventh grade high school students&rsquo
understanding of solubility equilibrium concepts. In addit
understanding of solubility equilibrium concepts. In addit
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/3/12610890/index.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KESKIN, FERIDE, ÇAM, AYLIN
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2017 Apr 01. 79(4), 305-308.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26411224
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 13 May 2015 182:249-253
Autor:
Çam, Aylin, Geban, Ömer
Publikováno v:
Journal of Science Education and Technology, 2011 Feb 01. 20(1), 26-32.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41499372
Publikováno v:
Science Education International; 2022, Vol. 33 Issue 3, p323-334, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.