Zobrazeno 1 - 10
of 667
pro vyhledávání: '"Calm, A"'
Autor:
Pérez-Calm, Adrià, Kolen’ko, Yury V., Salonen, Laura M., Busson, Hugo, Esquena, Jordi, Rodríguez-Abreu, Carlos
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects 20 October 2024 699
Autor:
Calm, Anna, Calafat, Margalida, González-Muñoza, Carlos, Cañete, Fiorella, Roig, Cristina, Mañosa, Míriam, Garcia-Planella, Esther, Domènech, Eugeni
Publikováno v:
In Gastroenterología y Hepatología (English Edition) June-July 2024 47(6):598-604
Autor:
Calm, Anna, Calafat, Margalida, González-Muñoza, Carlos, Cañete, Fiorella, Roig, Cristina, Mañosa, Míriam, García-Planella, Esther, Domènech, Eugeni
Publikováno v:
In Gastroenterologia y Hepatologia June-July 2024 47(6):598-604
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gonzalez-Gonzalez, Laura, Calm, Anna, Mañosa, Míriam, Bazán, Víctor, Borrellas, Andrea, Carrillo, Xavier, Bisbal, Felipe, Vallejo, Nuria, Cañete, Fiorella, Calafat, Margalida, Domènech, Eugeni
Publikováno v:
In Gastroenterologia y Hepatologia October 2023 46(8):621-627
Autor:
Zdorovtsova, Natalia, Jones, Jonathan, Akarca, Danyal, Benhamou, Elia, The CALM Team, Astle, Duncan E.
Publikováno v:
In Cortex July 2023 164:90-111
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
JCPP Advances, Vol 2, Iss 4, Pp n/a-n/a (2022)
Abstract Background Fewer girls than boys are identified as struggling at school for suspected problems in attention, learning and/or memory. The objectives of this study were to: i) identify dimensions of cognition, behaviour and mental health in a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd7977f8dfef41acb2260e4ec25a53d3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 12, Iss 1, Pp 1-18 (2021)
The formation of large-scale brain networks represents crucial developmental processes that can drive individual differences in cognition and which are associated with multiple neurodevelopmental conditions. Here, the authors use generative network m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95eb02bda9514f7da0008f96e3aea970