Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Callens, Chesney"'
Autor:
García-Rayado, Jaime, Callens, Chesney
Publikováno v:
Journal of Health Organization and Management, 2024, Vol. 38, Issue 1, pp. 129-148.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHOM-04-2023-0118
Autor:
Verhoest, Koen1 (AUTHOR), Callens, Chesney1 (AUTHOR) chesney.callens@uantwerpen.be, Klijn, Erik Hans2 (AUTHOR), Brogaard, Lena3 (AUTHOR), García‐Rayado, Jaime4 (AUTHOR), Nõmmik, Steven5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Public Administration Review. Nov2024, Vol. 84 Issue 6, p1200-1217. 18p.
Autor:
Callens, Chesney1 (AUTHOR) chesney.callens@uantwerpen.be
Publikováno v:
Public Administration. Sep2024, Vol. 102 Issue 3, p936-952. 17p.
Autor:
Callens, Chesney1 (AUTHOR) chesney.callens@uantwerpen.be, Verhoest, Koen1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Public Management Review. Jul2024, Vol. 26 Issue 7, p1849-1870. 22p.
Autor:
Callens, Chesney1 Chesney.Callens@uantwerpen.be
Publikováno v:
Journal of Public Administration Research & Theory. Apr2023, Vol. 33 Issue 2, p329-341. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Callens, Chesney, Verhoest, Koen
Publikováno v:
Public management review
In recent years, collaborative innovation of public services has become a growing research field. However, how collaborative arrangements lead to innovation remains quite unclear. We propose that collaborative innovation is dependent on processes of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Callens, Chesney1 (AUTHOR) chesney.callens@uantwerpen.be, Verhoest, Koen1 (AUTHOR), Boon, Jan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Public Management Review. Jun2022, Vol. 24 Issue 6, p860-881. 22p. 3 Charts.
Autor:
Callens, Chesney
Publikováno v:
Journal of public administration research and theory
Innovation in public services is propelled by collaborations between public actors, private actors, and service users. A substantial literature has centered on the benefits of user involvement in public services, but how user involvement can stimulat