Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Callan, Gregory L."'
Autor:
Callan, Gregory L.
The current dissertation examined the validity of a context-specific assessment tool, called Self-regulated learning (SRL) microanalysis, for measuring self-regulated learning (SRL) during mathematical problem solving. SRL microanalysis is a structur
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=3665786
Autor:
McClain, Maryellen Brunson, Callan, Gregory L., Harris, Bryn, Floyd, Randy G., Haverkamp, Cassity R., Golson, Megan E., Longhurst, David N., Benallie, Kandice J.
Publikováno v:
In Journal of School Psychology February 2021 84:74-94
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity March 2020 35
Autor:
Rubenstein, Lisa DaVia, Callan, Gregory L., Speirs Neumeister, Kristie, Ridgley, Lisa M., Hernández Finch, Maria
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology January 2020 60
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2019 34
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2018 Sep 01. 30(3), 921-945.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44956422
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education February 2018 70:100-110
Autor:
Callan, Gregory L.1 greg.callan@usu.edu, DaVia Rubenstein, Lisa2, Barton, Tyler1, Halterman, Aliya1
Publikováno v:
Theory Into Practice. Winter 2022, Vol. 61 Issue 1, p62-74. 13p. 1 Diagram.
Autor:
Callan, Gregory L.1 (AUTHOR) greg.callan@usu.edu, Longhurst, David1 (AUTHOR), Ariotti, Anthony1 (AUTHOR), Bundock, Kaitlin2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. May2021, Vol. 58 Issue 5, p773-788. 16p. 1 Diagram, 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.