Zobrazeno 1 - 10
of 211
pro vyhledávání: '"Call auction"'
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 17, Iss 3, Pp 1107-1123 (2022)
A loyalty program is a type of incentive to reward customers’ perceived value and enhance their purchasing behavior. The key to the success of a loyalty program is to allow customers to more actively participate in the program. One possible solutio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8690f22adb0d46a999ebd9007a2f4d1c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
China Finance Review International, 2020, Vol. 11, Issue 2, pp. 259-281.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CFRI-04-2020-0041
Autor:
Orhun, Eda
Publikováno v:
Pacific Accounting Review, 2020, Vol. 32, Issue 1, pp. 82-95.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PAR-08-2019-0107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ali Abrahimnejad, Saman Haghighi
Publikováno v:
تحقیقات مالی, Vol 18, Iss 2, Pp 219-234 (2016)
We study the effect of trading mechanisms of call auctions and continuous trading on pricing errors using data from Tehran Stock Exchange. Consistent with findings from New York Stock Exchange (Amihud and Mendelson, 1987, Stoll and Whaley, 1990), we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a1f7d8ca2fd40b3990b5ba5b5ea3d1f
Autor:
Jonsson, Victor, Steen, Adam
This report aimed to develop algorithms for solving the optimization problem of matchingbuy and sell orders in call auctions while minimizing the number of transactions. The developed algorithms were evaluated based on their execution time and soluti
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-194844
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Borsa Istanbul Review, Vol 15, Iss 3, Pp 213-221 (2015)
To reduce extraordinary price movement and to ensure more effective price formation at closing time, Borsa Istanbul implemented closing call auction sessions on March 2, 2012. This study tests the effect of closing call auction sessions on closing pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f14ae4acf244253a121d1598e01169e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.