Zobrazeno 1 - 10
of 2 560
pro vyhledávání: '"Call auction"'
Autor:
曾翊恆1 yhtseng@saturn.yzu.edu.tw
Publikováno v:
NTU Management Review. Aug2024, Vol. 34 Issue 2, p139-184. 46p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Theoretical & Applied Electronic Commerce Research. Sep2022, Vol. 17 Issue 3, p1107-1123. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ozenbas, Deniz ozenbasd@montclair.edu, Schwartz, Robert A. robert.schwartz@baruch.cuny.edu
Publikováno v:
Journal of Portfolio Management. 2022 Market Microstructure, Vol. 48 Issue 6, p110-126. 17p.
Publikováno v:
Quantitative Finance. Jun2021, Vol. 21 Issue 6, p1037-1065. 29p.
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 17, Iss 3, Pp 1107-1123 (2022)
A loyalty program is a type of incentive to reward customers’ perceived value and enhance their purchasing behavior. The key to the success of a loyalty program is to allow customers to more actively participate in the program. One possible solutio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8690f22adb0d46a999ebd9007a2f4d1c
Publikováno v:
In Sustainable Computing: Informatics and Systems December 2022 36
Publikováno v:
In Pacific-Basin Finance Journal September 2022 74