Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"Caliri C."'
Electron Cyclotron Resonance Ion Sources (ECRIS) progressed to higher and higher ion currents and charge states by adopting stronger magnetic fields (beneficial for confinement) and proportionally higher ECR frequencies. Further improvements would re
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1502.00672
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Nuclear Inst. and Methods in Physics Research, A 1 August 2015 790:57-63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ranocchia G., Puglia E., Vassallo C., Pernigotti C., Fleischer K., Verhasselt G., Alessandrelli M., Miliani C., Romano F. P., Rosi F., Caliri C., Pavone D. P., Preisler Z., Zenzaro S., Boschetti F., Del Grosso A. M., Enea A.
Publikováno v:
XXXth International Congress of Papyrology, Paris, 25/07/2022-30/07/2022
Our knowledge about Greek philosophical schools is mostly second-hand and based on Diogenes Laërtius' Lives of Eminent Philosophers (3rd century AD) and Philodemus' Arrangement of the Philosophers (75-50 BC), a treatise in several books which repres
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10604::a3e2381282a4339cb2a4d5a40d32aefa
https://openportal.ispc.cnr.it/doc?id=people______::833ba7603f32018d3be0ea18a97470c8
https://openportal.ispc.cnr.it/doc?id=people______::833ba7603f32018d3be0ea18a97470c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.