Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Caldwell, D. M."'
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series A (Statistics in Society), 2008 Oct 01. 171(4), 807-841.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30130782
Publikováno v:
Addiction (Abingdon, England)
MacArthur, G J, Harrison, S, Caldwell, D M, Hickman, M & Campbell, R 2016, ' Peer-led interventions to prevent tobacco, alcohol and/or drug use among young people aged 11-21 years : a systematic review and meta-analysis ', Addiction, vol. 111, no. 3, pp. 391–407 . https://doi.org/10.1111/add.13224
MacArthur, G J, Harrison, S, Caldwell, D M, Hickman, M & Campbell, R 2016, ' Peer-led interventions to prevent tobacco, alcohol and/or drug use among young people aged 11-21 years : a systematic review and meta-analysis ', Addiction, vol. 111, no. 3, pp. 391–407 . https://doi.org/10.1111/add.13224
Background and Aims Peer‐led interventions may offer a beneficial approach in preventing substance use, but their impact has not yet been quantified. We conducted a systematic review to investigate and quantify the effect of peer‐led intervention
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.