Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Caldas, Luciano"'
Autor:
Caldas, Luciano Coutinho
The development of technologies to reduce turbofan engine noise reveals the fan noise, the first stage of an engine, as a great contributor for the total noise of an airplane. So a better understanding of the fan noise generation came up and motivate
Autor:
Ferreira, Andressa L., Vital, Helenice, Stattegger, Karl, Caldas, Luciano H.O., Gomes, Moab P., Perez, Yoe A.R., Aquino da Silva, Andre G.
Publikováno v:
In Marine Geology January 2022 443
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFRNUniversidade Federal do Rio Grande do NorteUFRN.
Made available in DSpace on 2015-03-13T17:08:14Z (GMT). No. of bitstreams: 1 LucianoHOC_ate_cap3.pdf: 2616697 bytes, checksum: 56415e09e663484e71450311441dd12e (MD5) Previous issue date: 1998-03-30
Coordena??o de Aperfei?oamento de Pessoal de N?
Coordena??o de Aperfei?oamento de Pessoal de N?
Externí odkaz:
http://repositorio.ufrn.br:8080/jspui/handle/123456789/18747
Autor:
Caldas, Luciano, Kruck, Sebastian, Klähn, Lukas, Rudolphi, Angelo, Meyer, Robert, Enghardt, Lars, Tapken, Ulf
Publikováno v:
AIAA Journal. 60:5299-5312
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
28th AIAA/CEAS Aeroacoustics 2022 Conference.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
A comprehensive experimental study is conducted at a new aeroacoustic fan test rig with the objective to improve the understanding of the dominant fan noise source mechanisms. For this purpose, the aerodynamic properties are resolved with hotwire pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8e452149e199504b8b065f61c2d6ad53
http://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/21709/
http://tuprints.ulb.tu-darmstadt.de/21709/
An einem für aeroakustische Untersuchungen entwickelten Labor-Fan-Prüfstand wurden detaillierte aerodynamische und aeroakustische Messungen mit verschiedenen Einlaufstörungen durchgeführt. Das Ziel der vorgestellten Studie ist es, die Abhängikei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::64e9ceb359745fd0d25bd32dece62ef8
https://elib.dlr.de/188893/
https://elib.dlr.de/188893/