Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Caldas, B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tierney, J.D., Mason, A.M., Frederick, A., Beach, R., Caldas, B., Crampton, A., Cushing-Leubner, J., Helman, L., Ittner, A., Joubert, E., Martin-Kerr, K.-G., Nielsen-Winkelman, T., Peterson, D., Rombalski, A., Rosheim, K., Rummel, A., Aimonette, L., Allen, K., Isaacson, K., Israelson, M., Janssen, T., Jones, H., Madson, M., Ortmann, L., Struck, M., Sulzer, M., Haertling Thein, A.
Publikováno v:
Research in the Teaching of English, 51(2). National Council of Teachers of English
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c0502b78ec9bb7770e3b3f7763bddd18
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/annotated-bibliography-of-research-in-the-teaching-of-english(cab45acc-0c6d-4d14-81b0-0e018217d8bc).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/annotated-bibliography-of-research-in-the-teaching-of-english(cab45acc-0c6d-4d14-81b0-0e018217d8bc).html
Autor:
Lúcia Helena C. dos Santos, Karen Pangracio Grisotto, Danielle Caldas B Rodrigues, Isac Bruck
Publikováno v:
Revista Paulista de Pediatria, Vol 29, Iss 3, Pp 314-319 (2011)
OBJETIVO: Descrever a distribuição escolar de um grupo de crianças e adolescentes com paralisia cerebral (PC) e analisar o impacto da função motora grossa e outros déficits no processo de inclusão. MÉTODOS: Estudo prospectivo de pacientes do
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
2nd Multi-disciplinary Conference on Reinforcement Learning and Decision Making (RLDM)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::770fb8a47e1ea748e1f6fba39441fbd5
http://hdl.handle.net/10044/1/23596
http://hdl.handle.net/10044/1/23596