Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Cakwe M"'
Publikováno v:
South African Medical Journal; Vol 101, No 1 (2011); 34-38
SAMJ: South African Medical Journal, Volume: 101, Issue: 1, Pages: 34-38, Published: JAN 2011
SAMJ: South African Medical Journal, Volume: 101, Issue: 1, Pages: 34-38, Published: JAN 2011
Setting. The Collaboration for Health Equity through Education and Research (CHEER) was formed in 2003 to examine strategies that would increase the production of health professionals who choose to practise in rural and under-served areas in South Af
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bachman DeSilva, M., Beard, J., Cakwe, M., McCoy, K., Nkosi, B., Parikh, A., Quinlan, T., Skalicky, A., Tshabangu-Soko, S., Zhuwau, T., Simon, J.
Publikováno v:
Vulnerable Children & Youth Studies; Aug2008, Vol. 3 Issue 2, p102-111, 10p, 3 Charts
Autor:
Reid, S. J., Cakwe, M., Chandia, J., Ian Couper, Conradie, H., Hugo, J., Irlam, J., Nel, J., Mabuza, H., Mpofu, R.
Publikováno v:
University of Cape Town
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::315e04bd1dd1a6069962e656bbc79931
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-78751502440&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-78751502440&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.