Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Cakiroglu, Erdinc"'
Autor:
Kus, Mehtap1,2 mozen@aksaray.edu.tr, Cakiroglu, Erdinc2
Publikováno v:
Educational Studies in Mathematics. Jul2022, Vol. 110 Issue 3, p545-571. 27p.
Publikováno v:
Mathematics Education Research Journal; 2023Suppl1, Vol. 35, p81-106, 26p
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2011 Jan 01. 22(2), 115-127.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156592
Publikováno v:
Journal of Science Teacher Education, 2010 Jan 01. 21(7), 873-885.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43156583
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 19, Issue: 79 191-208
Eurasian Journal of Educational Research
Eurasian Journal of Educational Research
Problem Durumu: Anlamlı öğrenmeye elverişli koşullar sağlayan, görsellik,geri bildirim ve gözden geçirmeye imkân sunan öğretim teknolojisi ortamlarının öğrencilerinyeteneklerini eliştirmek üzere tasarlanmasını sağlayan teknolojin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::a8c48606d0a95214ddebd15d1300422e
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejer/issue/42986/520758
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ejer/issue/42986/520758
Autor:
Ozen, Mehtap, Cakiroglu, Erdinc
Publikováno v:
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.727-733
CERME 9-Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Charles University in Prague, Faculty of Education; ERME, Feb 2015, Prague, Czech Republic. pp.727-733
International audience; This study aimed to investigate the critical thinking processes that pre-service middle school mathematics teachers utilize when they intensely engaged with the media text based on statistical and probabilistic information. Da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3bc2e847b3460fe8dd46815ececbaa4f
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01287109
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01287109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.