Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Cakir, Ozlem"'
Autor:
Findik, Bahar Tuba, Yildiz, Hilal, Akdeniz, Mehmet, Yener, Ismail, Yilmaz, Mustafa Abdullah, Cakir, Ozlem, Ertas, Abdulselam
Publikováno v:
In Food Chemistry 15 October 2024 455
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kayri, Murat, Cakir, Ozlem
The main aim of the research was to examine educational use of Facebook. The Computer Networks and Communication lesson was taken as the sample and the attitudes of the students included in the study group towards Facebook were measured in a semi-exp
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1009.0402
Publikováno v:
Erwerbs-Obstbau; Apr2024, Vol. 66 Issue 2, p657-666, 10p
Publikováno v:
Applied Fruit Science; April 2024, Vol. 66 Issue: 2 p657-666, 10p
Autor:
ÖZÇELİK AKAY, Canan, CAKİR, Ozlem
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 1 136-147
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
In this study, it was aimed to examine the effects of using Web 2.0 tools in environmental education on the attitudes of preschool children towards the environment. The research used a combination of quantitative and qualitative data. Quantitative da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::cab53f38861bd349285cdade6cfafc4b
https://dergipark.org.tr/tr/pub/joltida/issue/75090/1173679
https://dergipark.org.tr/tr/pub/joltida/issue/75090/1173679
Autor:
Cakir, Ozlem
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2012 47:1017-1022
Autor:
Horzum, Mehmet Baris, Cakir, Ozlem
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2012 47:369-375