Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Cai, Lianyu"'
Publikováno v:
Higher Education (00181560). May2024, Vol. 87 Issue 5, p1509-1528. 20p.
Publikováno v:
Social Sciences and Humanities Open, Vol 10, Iss , Pp 101203- (2024)
In this digital era, teachers are expected to integrate information and communication technology (ICT) tools to enhance traditional teaching methods with modern technology. Therefore, this systematic review addressed research questions regarding the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e104a765cd04c77aee0c769c617ac02
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 236, Iss , Pp 103928- (2023)
Covid-19 has brought distortion to health delivery globally and made it challenging to seek healthcare, but persons with chronic health conditions who require continuous medical attention have suffered the most as all attention at the medical front w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea69af8ae1ff4023a810384aa2b7e17d
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 5, p e0285439 (2023)
Ethiopia and China share a common educational agenda in cultivating and obtaining competent vocational graduates who fulfill the need of the modern, technologically advanced industrial workplace. Unlike most evidence, the present study adopted Self-d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c9a0e2cff94446bbc6c545af7c6924d
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 18, Iss 5, p e0285843 (2023)
Higher education around the globe is striving to develop rigor and productive doctoral studies that mainly evolve in fostering doctoral students' research skills by furnishing the necessary socialization process which predicts their future profession
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ce1ba8ab8094c639e81051d4681976f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.