Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Cahill, Samuel T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Campbell Craig D., Midson Megan O., Bergstrom Mann Patrick E., Cahill Samuel T., Green Nicholas J. B., Harris Matthew T., Hibble Simon J., O’Sullivan Saskia K. E., To Trang, Rowlands Lucy J., Smallwood Zoe M., Vallance Claire, Worrall Andrew F., Stewart Malcolm I.
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 4, Iss 3, Pp 243-257 (2022)
Teaching practical laboratory skills is a key component of preparing undergraduate students for future careers in chemistry and elsewhere. In this paper, we present our new strategy to teach practical skills to undergraduate chemistry students. We re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9f990f3f130e4379ab33007f5a630ca3
Autor:
Zhang, Dong, Markoulides, Marios S., Stepanovs, Dmitrijs, Rydzik, Anna M., El-Hussein, Ahmed, Bon, Corentin, Kamps, Jos J.A.G., Umland, Klaus-Daniel, Collins, Patrick M., Cahill, Samuel T., Wang, David Y., von Delft, Frank, Brem, Jürgen, McDonough, Michael A., Schofield, Christopher J.
Publikováno v:
In Bioorganic & Medicinal Chemistry 15 July 2018 26(11):2928-2936
Autor:
Cahill, Samuel T., Tarhonskaya, Hanna, Rydzik, Anna M., Flashman, Emily, McDonough, Michael A., Schofield, Christopher J., Brem, Jürgen
Publikováno v:
In Journal of Inorganic Biochemistry October 2016 163:185-193
Publikováno v:
Journal of Chemical Education
The COVID-19 pandemic has resulted in a need for social distancing measures in public spaces and will have an important impact on university level teaching going forward. Remote methods to complete laboratory related activities are a potential means
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bergstrom Mann, Patrick, Clark, Samuel, Cahill, Samuel T., Campbell, Craig D., Harris, Matthew T., Hibble, Simon, To, Trang, Worrall, Andrew, Stewart, Malcolm
Publikováno v:
Journal of Chemical Education; 10/8/2019, Vol. 96 Issue 10, p2326-2332, 7p