Zobrazeno 1 - 10
of 300
pro vyhledávání: '"Cahill, R.A."'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 5, p Doc51 (2022)
Objective: Simulation based medical education (SBME) is fast becoming embedded into undergraduate medical curricula with many publications now describing its various modes and student self-reported impacts. This systematic review synthesizes the avai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93dc3bfced3843f7948c4ba76c32cda0
Autor:
Dalli, J., Nguyen, C.L., Jindal, A., Epperlein, J.P., Hardy, N.P., Pulitano, C., Warrier, S., Cahill, R.A.
Publikováno v:
In JPRAS Open June 2024 40:32-47
Autor:
van Dam, M.A., Bijlstra, O.D., Faber, R.A., Warmerdam, M.I., Achiam, M.P., Boni, L., Cahill, R.A., Chand, M., Diana, M., Gioux, S., Kruijff, S., Van der Vorst, J.R., Rosenthal, R.J., Polom, K., Vahrmeijer, A.L., Mieog, J.S.D.
Publikováno v:
In European Journal of Surgical Oncology February 2024 50(2)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.