Zobrazeno 1 - 10
of 79
pro vyhledávání: '"Cahill, Kathleen"'
Autor:
Cahill, Kathleen M.
Publikováno v:
Connect to this title.
Thesis (M.R.P.)--University of Massachusetts Amherst, 2008.
Includes bibliographical references (p. 136-143).
Includes bibliographical references (p. 136-143).
Externí odkaz:
http://scholarworks.umass.edu/theses/140/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
O'Murchadha, Liam, Egan, Aoife M, Cahill, Kathleen, Flynn, Carly, O'Flynn, Dearbhail, O'Neill, James, Sreenan, Seamus, McDermott, John H
Publikováno v:
Diabetic Medicine; Mar2023, Vol. 40 Issue 3, p1-5, 5p
Autor:
Cahill, Kathleen
Publikováno v:
Masters Theses 1911 - February 2014
The creation of new towns is a deeply rooted planning movement that is based on the human population’s constant search for a better way to live. This is evident in the depth of the movement’s history and the emergence of these towns today. Intent
Externí odkaz:
https://scholarworks.umass.edu/theses/140
https://scholarworks.umass.edu/context/theses/article/1190/viewcontent/auto_convert.pdf
https://scholarworks.umass.edu/context/theses/article/1190/viewcontent/auto_convert.pdf
Autor:
Cahill, Kathleen
Publikováno v:
金城学院大学論集. 人文科学編 = Treatises and Studies by the Facalty of Kinjo Gakuin University. Studies in Humanities. 16(1):28-43
Autor:
Cahill, Kathleen
Publikováno v:
金城学院大学論集. 人文科学編 = Treatises and Studies by the Facalty of Kinjo Gakuin University. Studies in Humanities. 15(2):40-52
The materials reported in this article are part of an MA dissertation in TESL/TEFL submitted to the University of Birmingham by the writer. This small case study attempts to examine the role of a Female teacher and the amount and type of attention sh
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morrison, William M., Armstrong, Andrew D., Webb, Lynn A., Dagley, Christa M., Cahill, Kathleen G., Berrill, John-Pascal
Publikováno v:
New Forests; Jan2022, Vol. 53 Issue 1, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.