Zobrazeno 1 - 10
of 207
pro vyhledávání: '"Caetano, Ana Paula"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Melo, Lílian R.F. *, Vasconcelos, Thaís, Reginato, Marcelo, Caetano, Ana Paula S., de Brito, Vinícius Lourenço G.
Publikováno v:
In Perspectives in Plant Ecology, Evolution and Systematics February 2021 48
Autor:
Mendes-Rodrigues, Clesnan1 clesnan@hotmail.com, Caetano, Ana Paula de Souza2 ana.caetano@ufmt.br, Sampaio, Diana Salles3 sampaiods@ufu.br, Pereira, Janser Moura4 janser@ufu.br, Ribeiro-Oliveira, João Paulo5 ribeirooliveirajp@gmail.com, Oliveira, Paulo Eugênio3 poliveira@ufu.br, Ranal, Marli A.3 marliranal@gmail.com
Publikováno v:
Seeds (2674-1024). Jun2023, Vol. 2 Issue 2, p177-194. 18p.
Autor:
Costa, Gleicyanne Vieira da, Alves, Mariana Ferreira, Duarte, Mariana Oliveira, Caetano, Ana Paula Souza, Koehler, Samantha, Mayer, Juliana Lischka Sampaio
Publikováno v:
AoB Plants; Jul2024, Vol. 16 Issue 4, p1-11, 11p
Autor:
Caetano, Ana Paula Souza *, Reginato, Marcelo, Goldenberg, Renato, Cortez, Priscila Andressa, Basso-Alves, João Paulo, Michelangeli, Fabián A., Carmello-Guerreiro, Sandra Maria, Teixeira, Simone Pádua
Publikováno v:
In Perspectives in Plant Ecology, Evolution and Systematics October 2020 46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Caetano, Ana Paula S., Cortez, Priscila A., Teixeira, Simone P., Oliveira, Paulo E., Carmello-Guerreiro, Sandra M.
Publikováno v:
Plant Systematics and Evolution, 2018 Mar 01. 304(3), 343-355.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44856774
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pintassilgo, Joaquim, Caetano, Ana Paula, Costa, Estela, Mogarro, Maria João, Baptista, Mónica
Vivemos tempos de transição, também no terreno educativo. O modelo escolar que herdámos dos séculos XIX e XX tem vindo a ser questionado em diversos sentidos. As sociedades mudaram muito e com elas os contextos educativos. O acesso à educação
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5134637f3f27bf048bd02edd0ddfda31
Autor:
Pintassilgo, Joaquim, Caetano, Ana Paula, Costa, Estela, Mogarro, Maria João, Baptista, Mónica
Publikováno v:
Sisyphus — Journal of Education; Vol. 11 No. 2 (2023): Thinking Education in Times of Transition; 7-9
Sisyphus – Revista de Educación; Vol. 11 Núm. 2 (2023): Pensar la Educación en Tiempos de Transición; 7-9
Sisyphus – Revista de Educação; Vol. 11 N.º 2 (2023): Pensar a Educação em Tempos de Transição; 7-9
Sisyphus – Revista de Educación; Vol. 11 Núm. 2 (2023): Pensar la Educación en Tiempos de Transición; 7-9
Sisyphus – Revista de Educação; Vol. 11 N.º 2 (2023): Pensar a Educação em Tempos de Transição; 7-9
We are living times of transition, including in the educational field. The school model we inherited from the 19th and 20th centuries has been under question in many ways. Societies have changed a lot and so have educational contexts. Access to educa