Zobrazeno 1 - 10
of 266
pro vyhledávání: '"Cabrita, Isabel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dantas, Hugo, Cabrita, Isabel
Na pandemia de Covid-19, muitas escolas disponibilizaram o ensino remoto aos alunos, através de salas virtuais, para mitigar o impacto do encerramento dessas escolas. Estudos realizados neste contexto apontam que o mobile learning, mesmo muito pouco
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::24f0fab8cf14070bbaacd5bf1f6ca35c
Autor:
Simões, Ana Raquel (coord.), Andrade, Ana Isabel, Moreira, António, Oliveira, David, Cabrita, Isabel, Martins, Filomena, Moreira, Gillian, Araújo e Sá, M. H., Shafirova, Liudmila, Loureiro, Maria José, Lucas, Margarida, Coronha, Mariana, Lourenço, Mónica, Perez, Noemí, Santos, Sara, Pinto, Susana, Senos, Susana
No abstract available. Project Ref: 2020-1-DE01-KA203-005712 published
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4319239fa4881dbcefe7221cc05a0fd7
http://hdl.handle.net/10773/38429
http://hdl.handle.net/10773/38429
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 13 May 2015 186:238-247
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 13 May 2015 186:649-655
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 13 May 2015 186:732-738
Autor:
Santos, Vanda (org.), Pinheiro, Margarida M. (org.), Cabrita, Isabel (org.), Neto, Teresa B. (org.), Lopes, J. Bernardino (org.)
Sem resumo disponível. published
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a35c8269dcaafecf687d1f2a83039187
Publikováno v:
Indagatio Didactica; Vol 14 No 2 (2022); 1-10
Indagatio Didactica; Vol. 14 Núm. 2 (2022); 1-10
Indagatio Didactica; Vol. 14 No 2 (2022); 1-10
Indagatio Didactica; vol. 14 n.º 2 (2022); 1-10
Indagatio Didactica; Vol. 14 Núm. 2 (2022); 1-10
Indagatio Didactica; Vol. 14 No 2 (2022); 1-10
Indagatio Didactica; vol. 14 n.º 2 (2022); 1-10
After a double-blind peer review process, the five accepted articles are inscribed in the sections 'Curriculum Development and Didactics' and 'Policies and Evaluation in Education'. The three articles assigned to the 'Curriculum Development and Didac
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 25 August 2014 141:665-669