Zobrazeno 1 - 10
of 305
pro vyhledávání: '"Cabedo-Mas A"'
Autor:
Arriaga-Sanz, Cristina1 (AUTHOR) cristina.arriaga@ehu.eus, Cabedo-Mas, Alberto2 (AUTHOR) cabedoa@uji.es, Ripollés-Mansilla, Antoni2 (AUTHOR), Moliner-Miravet, Lidón3 (AUTHOR) mmoliner@edu.uji.es
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). May2024, Vol. 13 Issue 5, p267. 14p.
Publikováno v:
Social Sciences, Vol 13, Iss 5, p 267 (2024)
Starting in the middle of March 2020, various lockdown measures and degrees of confinement were put in place in most European countries as a result of the COVID-19 pandemic. Although this situation meant that more people were likely to experience poo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e5ebc33a63b84bb8b849d605a7c7ce1f
Autor:
Elena Ferrando-Magraner, Verónica García-Sanz, Carlos Bellot-Arcís, Anna Marín-Gozalbo, Luís Cabedo-Mas, Gladys Mínguez-Vega, Vanessa Paredes-Gallardo
Publikováno v:
Antibiotics, Vol 12, Iss 12, p 1721 (2023)
Biofilm accumulation, the appearance of white spot lesions and the development of secondary caries are the main complications in orthodontic patients. A promising approach to fight this situation is the development of adhesive cements with improved a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6d4877428ff942a1a707898d856c4969
Publikováno v:
Revista Electrónica de LEEME. 2023, Issue 52, p73-89. 17p.
Autor:
Mellizo, Jennifer1 jmellizo@acsd1.org, Cabedo-Mas, Alberto2, Joseph, Dawn3, Nethsinghe, Rohan4
Publikováno v:
Music Education Research. Mar2023, Vol. 25 Issue 1, p88-101. 14p.
Publikováno v:
Encuentros, Iss 15 (2022)
Este estudio tuvo como objetivo analizar la influencia de la práctica musical compartida en la percepción del bienestar psicológico de niños de educación primaria. Con este fin, se investigaron las ideas resultantes de la implementación de un p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/840f05c891cf430fb7ed9565859ab072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2021)
This study presents the development and validation of a scale for Primary Education students that measures social well-being. A seven-factor structure was defined, with the factors being: achievement, cooperation, cohesion, coexistence, attitude towa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e19c0857fbc6424f813720cb2aa27aaa
Publikováno v:
Márgenes, Vol 2, Iss 2 (2021)
El Aprendizaje-Servicio (ApS) constituye una experiencia apropiada para consolidar una mirada socio-comunitaria de la educación, ya que propicia la participación activa, reflexiva y crítica de todas las personas implicadas. Este artículo muestra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae1ed276c67c48e28ccf5042ea2bc935
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.