Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Cabanach, Ramón G."'
Publikováno v:
In Revista Iberoamericana de Psicología y Salud July 2016 7(2):41-50
Autor:
Míguez Álvarez, Carla María, Cuevas Alonso, Miguel, Saavedra González, Maria Angeles, Cabanach, Ramón G.
Publikováno v:
RUC. Repositorio da Universidade da Coruña
instname
instname
[Abstract] During the early grades of primary school, texts are mainly narrative and focus on technical aspects such as decoding words and understanding simple syntax. However, from 4th grade onwards, texts become increasingly more difficult and expo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0a573c0616e6a4ee9b1c634d9c13c97d
https://hdl.handle.net/11093/4087
https://hdl.handle.net/11093/4087
Autor:
Valle, Antonio, Cabanach, Ramón G., Núñez, José C., González-Pienda, Julio, Rodríguez, Susana, Piñeiro, Isabel
Publikováno v:
Research in Higher Education, 2003 Oct 01. 44(5), 557-580.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40197322
Autor:
Cabanach, Ramón G.1 (AUTHOR), Souto-Gestal, Antonio1 (AUTHOR) antonio.souto@udc.es, González Doniz, Luz1 (AUTHOR), Corrás Vázquez, Tania2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Universitas Psychologica. 2018, Vol. 17 Issue 2, p1-139. 13p.
The role of text characteristics in the reading comprehension of primary school children in Spanish.
Publikováno v:
Revista Iberoamericana de Psicología y Salud; Jan2022, Vol. 13 Issue 1, p41-55, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Valle, Antonio, Rodríguez, Susana, Núñez Perez, José Carlos, Cabanach, Ramón G., González-Pienda, Júlio A., Rosário, Pedro
Publikováno v:
Interamerican Journal of Psychology, Vol 44, Iss 1, Pp 86-97 (2010)
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
La perspectiva del aprendizaje autorregulado es quizás la que ofrece una aproximación más amplia y dinámica de la comprensión de los procesos de aprendizaje. Esta perspectiva asume el principio fundamental de que los aprendices son agentes que e
Publikováno v:
European Journal of Education & Psychology; Dic2019, Vol. 12 Issue 2, p165-174, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.