Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT"'
Publikováno v:
Problems and Perspectives in Management, Vol 19, Iss 2, Pp 398-417 (2021)
Customer satisfaction is one of the most important success drivers. Managers need to understand how satisfaction is formed, which factors to focus on, and how to increase the performance. The Kano model offers useful guidance for managers to increase
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6baad9872dcc49a78e5423468b8a5a28
Publikováno v:
International Journal of Management, Accounting and Economics, Vol 3, Iss 7, Pp 411-443 (2016)
The purpose of this research is to deepening the conventional superficial view to the customer satisfaction, providing three-phase approach to measure customer satisfaction within the process of customer satisfaction management, and then designing a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f871e6c47a245dfa98514ea405e4cd9
Publikováno v:
بهبود مدیریت, Vol 9, Iss 1, Pp 31-56 (2015)
In the current dynamic business environment, customer satisfaction (CS) is the primary and most important factor in the survival and growth of any organization from industry, academia or R&D institutions. By measuring customer satisfaction, organizat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/372fb10c66d84629a617a4d65281f18a
Autor:
Gritsova, O., Tissen, E.
В условиях цифровой трансформации сферы высшего образования в России, все более актуальным становятся проблемы внедрения онлайн-обуче
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______917::21efde41271f7f3a1b7bdfac9ae391cf
https://hdl.handle.net/10995/108826
https://hdl.handle.net/10995/108826
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Fundamental and Applied Sciences; Vol 8, No 2 (2016): Special Issue: Part 4; 1709-1725
In this article, the researcher attempts to study theelectronic customerrelationship management and its effect on bank quality outcomes. Statistical population of thus research is all staff working at Refah Bank of Arak City. The research objective i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
"The present paper deals with the validation of the Customer Satisfaction – Process Oriented Model (CS-ProMod), involving both offline and online services supplied by public administrations. Such an activity represents the final stage of an experim
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3668::1cd048b1265fe7e8ac99536077388dc4
https://hdl.handle.net/11590/279110
https://hdl.handle.net/11590/279110