Zobrazeno 1 - 10
of 2 295
pro vyhledávání: '"CUSTOMER BASE"'
Autor:
Kunieda, Yosuke, Takashima, Katsuyoshi
Publikováno v:
Journal of Strategy and Management, 2023, Vol. 17, Issue 1, pp. 101-122.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSMA-06-2023-0141
Autor:
Ibrahim M. I. KHARIS, Adriana GIURGIU
Publikováno v:
Annals of the University of Oradea: Economic Science, Vol 32, Iss 1, Pp 470-478 (2023)
In the global financial environment, cryptocurrencies have become a disruptive force that offers possibilities as well as problems for firms in numerous industries. The incorporation of cryptocurrencies into small businesses' operations has gained
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c0d7938f7ede4c0f98fc4ce397f04885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Galyna Azarenkova, Edgar Janumyan
Publikováno v:
Фінансово-кредитні системи: перспективи розвитку., Vol 2, Iss 2, Pp 7-15 (2021)
The relevance of the topic of the article is due to the fact that the priority of a modern commercial bank is the effective management of its own customer base through an effective customer policy. The profits that a commercial bank strives for ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca14b366121f42178e9ad25e76a293cb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Cognitive analytics management of the customer lifetime value: an artificial neural network approach
Publikováno v:
Journal of Enterprise Information Management, 2021, Vol. 34, Issue 2, pp. 679-696.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JEIM-01-2020-0029
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shao-Ming Xie
Publikováno v:
Journal of Business Economics and Management, Vol 21, Iss 6 (2020)
This study conducts a dynamic rolling comparison between the Pareto/NBD model (parametric model) and machine learning algorithms (observation-driven models) in customer base analysis, which the literature has not comprehensively investigated before.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e0da0b97679c48a5bafea3bd44aa79c1
Publikováno v:
Technology Innovation Management Review, Vol 8, Iss 10, Pp 5-17 (2018)
Within the strategic foresight literature, customer foresight still shows a low capability level. In practice, especially in business-to-business (B2B) industries, analyzing an entire customer base in terms of future customer potential is often done
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff8a15088d22434080aadb3dccf6f34f
Publikováno v:
Transportation Journal, 2017 Oct 01. 56(4), 429-476.