Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"CUNNINGHAM, T. F."'
Autor:
MACGILLIVRAY, J. A., SACKETT, L. H., GILLAVRY, J. N. BOTTEMA-MAC, CUNNINGHAM, T. F., DOHERTY, C., DRIESSEN, J. M., EVELY, D., JEROME, P., KRZYSZKOWSKA, O. H., MYLONA, D., REESE, D., RUSSELL, J., SARPAKI, A., WALL-CROWTHER, S., WESTLAKE, P., YOUNGER, J. G.
Publikováno v:
The British School at Athens. Supplementary Volumes, 2019 Jan 01(48), iii-480.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45457014
Autor:
Cunningham, T. F., Sackett, L. H.
Publikováno v:
Hesperia Supplements, 2009 Jan 01. 42, 79-97.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27759933
Autor:
Knappett, C., Cunningham, T. F.
Publikováno v:
The Annual of the British School at Athens, 2003 Jan 01. 98, 107-187.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30073205
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physical Chemistry Chemical Physics (PCCP); 8/21/2017, Vol. 19 Issue 31, p20959-20967, 9p
Autor:
Cunningham TF; Department of Psychology, St. Lawrence University, Canton, NY 13617, USA. ahealy@clipr.colorado.edu, Marmie WR, Healy AF
Publikováno v:
Memory & cognition [Mem Cognit] 1998 May; Vol. 26 (3), pp. 463-76.
Autor:
Cunningham TF; Department of Psychology, St. Lawrence University, Canton, NY 13617., Healy AF, Till RE, Fendrich DW, Dimitry CZ
Publikováno v:
Memory & cognition [Mem Cognit] 1993 Sep; Vol. 21 (5), pp. 671-88.
Autor:
Healy AF; Department of Psychology, University of Colorado, Boulder 80309-0345., Cunningham TF
Publikováno v:
Memory & cognition [Mem Cognit] 1992 Mar; Vol. 20 (2), pp. 141-50.
Autor:
Cunningham TF; Department of Psychology, St. Lawrence University, Canton, NY 13617., Healy AF, Kanengiser N, Chizzick L, Willitts RL
Publikováno v:
Journal of experimental child psychology [J Exp Child Psychol] 1988 Apr; Vol. 45 (2), pp. 175-208.
Publikováno v:
Journal of experimental psychology. Learning, memory, and cognition [J Exp Psychol Learn Mem Cogn] 1987 Jul; Vol. 13 (3), pp. 413-25.