Zobrazeno 1 - 10
of 267
pro vyhledávání: '"CUMMING, T."'
Autor:
Cumming, T.
The theme linking the various empirical and theoretical components of this thesis is the impact of semantic knowledge on representations and processes that are typically considered to precede access to the semantic system. The focus is on orthographi
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.598212
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saa, JP, Tse, Tamara, Baum, CM, Cumming, T, Josman, N, Rose, Miranda, O’Keefe, S, Sewell, Katherine, Nguyen, Vinh, Carey, Leeanne
Background: Cognition affects poststroke recovery, but meta-analyses of cognition have not yet provided a comparison of observational and intervention evidence. Objective: To describe the trajectory of poststroke cognition and the factors that modera
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4f76f74512e996d7ef76ff688fa35bb7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.