Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"CTEM"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Communication and Cultural Trends, Vol 3, Iss 1 (2021)
This study examines the learning outcomes of selected English textbooks at the cognitive level. The aim of the present study is to explore the levels of criticality in the learning outcomes of compulsory English textbooks (Grade 6-10) published by th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d9783371ed1742efa2364004ef422b63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Juan Quílez, Carlos Segura, Manuel Cardeñosa, Elena Thibaut, Julio Olmo, Rafael Crespo, José María Azkárraga
Publikováno v:
Modelling in Science Education and Learning, Vol 10, Iss 1, Pp 113-136 (2017)
In this work it is both discussed and provided a framework of specific competences that may serve as a guide for setting up an ongoing process in the professional development of Science, Technology and Mathematics (STEM) teachers. The fundamentals of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21ab8df1f3284d73ab5485c6c6e5eb44
Autor:
Calvo Iglesias, Encina
Póster presentado na Mesa “Mulleres, ciencia e investigación” da VIII Xornada Universitaria Galega en Xénero https://xugex.gal/gl/programa/sesion-poster/ Nos últimos anos impulsouse a integración da perspectiva de xénero nos contidos da inv
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1601::0bd5b24369a0db7ac610cec6dbc40279
https://hdl.handle.net/10347/30651
https://hdl.handle.net/10347/30651
Comunicación presentada na VIII Xornada Universitaria Galega en Xénero https://xugex.gal/gl/programa/ Nesta comunicación presentamos as actividades de carácter transversal que pretenden atraer máis alumnado feminino as disciplinas CTEM, onde pod
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1601::363d96a9df8604905ef5fa420bb15f2c
https://hdl.handle.net/10347/30715
https://hdl.handle.net/10347/30715
Autor:
Rafaela Holtappels, Kirsten Freitag, Angelique Renzaho, Sara Becker, Niels A.W. Lemmermann, Matthias J. Reddehase
Publikováno v:
Vaccines, Vol 8, Iss 3, p 402 (2020)
Murine models of cytomegalovirus (CMV) infection have revealed an exceptional kinetics of the immune response. After resolution of productive infection, transient contraction of the viral epitope-specific CD8 T-cell pool was found to be followed by a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/021eb10be37c4f7f85f960ca0e9026e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jordi Domenech Casal
Publikováno v:
Ciències, Iss 33 (2017)
El desenvolupament competencial de les àrees científiques ha trobat en l'Aprenentatge Basat en Projectes un espai didàctic candidat. El treball coordinat des de les diverses disciplines (Ciències, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques) permet ap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39c0d1d390da4e849487dc135bc523f5