Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"CSR identity"'
Publikováno v:
Journal of Cleaner Production. 141:1000-1010
The aim of this study is to propose a method to evaluate the Corporate Social Responsibility (CSR) identity of a firm. Using this method, based on a fuzzy expert system (FES), it is possible to generate a comprehensive rating for the assessment of th
Autor:
Al-Amad, Amjad
This thesis was submitted for the award of Doctor of Philosophy and was awarded by Brunel University London This phenomenological study advances the theoretical notion of augmented corporate heritage role identities through the introduction of the su
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::23783829635cca12ae2a61602f09d1db
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/18375
http://bura.brunel.ac.uk/handle/2438/18375
Publikováno v:
Journal of Business Ethics. 128(2):395-409
In this article, we develop a conceptual framework to understand how a company’s CSR identity becomes defined as a political activity destabilizing the strong identity–image relations. We draw on theories of political CSR and organizational ident
The aim of this study is to propose a method to measure the Corporate Social Responsibility (CSR) identity (Otubanjo, 2013) of a firm. Using this method, based on a fuzzy logic expert system, it is possible to generate a comprehensive rating for the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4034::3cbd4b205fc46524c13521fa5950e801
http://www.knowledgeasset.org/
http://www.knowledgeasset.org/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.