Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"CSR actions"'
Publikováno v:
Apstract: Applied Studies in Agribusiness and Commerce, Vol 10, Iss 1 (2016)
Several definitions for corporate social responsibility (CSR) exist and these vary greatly as to the activities it should cover and their motivators. Among the benefits of CSR are positive marketing/brand building, brand insurance and employee loyalt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5c6ac22e38db4307bbbe78065c2d10db
Autor:
Eliasson, Mathilda, Lindmark, Eric
Purpose – To develop understanding of how the perception of CSR shapes the organisation from policy to practice throughout organisational levels.Two research questions were developed to give answers to the purpose: What different perceptions of CSR
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-48580
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Submitted by Cátia Sofia da Cunha Ferreira (catia.ferreira@iscte.pt) on 2020-12-16T18:00:06Z No. of bitstreams: 1 Master_Patricia_Justino_Pereira.pdf: 1153270 bytes, checksum: ad54798091952c45ba0f91a2a3b1a406 (MD5) Made available in DSpace on 2020-1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::69520b96127736948d4d9de2773dcf7d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Several definitions for corporate social responsibility (CSR) exist and these vary greatly as to the activities it should cover and their motivators. Among the benefits of CSR are positive marketing/brand building, brand insurance and employee loyalt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ca4ffd680c5e2a6eb395c700d3a1577a
Corporate Social Responsibility (CSR) is relevant to mainstream thought on economic organisations and their places in society. The aim of this paper is to collect some of the most relevant research findings on CSR, introduce the informedness of Hunga
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d87970ab16a2c5321d830abb87921546
Publikováno v:
Agroeconomia Croatica
Volume 5
Issue 1
Volume 5
Issue 1
Corporate Social Responsibility (CSR) is relevant to mainstream thought on economic organisations and their places in society. The aim of this paper is to collect some of the most relevant research findings on CSR, introduce the informedness of Hunga
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.