Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"CSERNOCH, JÚLIA"'
Within the framework of Technological Pedagogical and Content Knowledge, subject integration is one possible solution for the introduction of meaningful digitalization and digitization in schools. This process incorporates that any school subject can
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.12975
Autor:
Csernoch, Maria, Csernoch, Julia
Publikováno v:
EuSpRIG Proceedings 2023, ISBN: 978-1-905404-57-5
Computational thinking should be the fourth fundamental skill, along with reading, writing, and arithmetic (3R). To reach the level where computational thinking skills, especially digital problem solving have their own schemata, there is a long way t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.12353
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching Mathematics & Computer Science; 2024, Vol. 22 Issue 1, p35-58, 24p