Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"CS-US contingency"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 6 (2015)
Fear learning is thought to play an important role in panic disorder. Benign interoceptive sensations can become predictors (conditioned stimuli - CSs) of massive fear when experienced in the context of an initial panic attack (unconditioned stimulus
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dbda232e05d049438bbfe774435274dd
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 4 (2013)
Individuals seem to differ in conditionability, i.e., the ease by which the contingent presentation of two stimuli will lead to a conditioned response. In contemporary learning theory, individual differences in the etiology and maintenance of anxiety
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/584eaa26d2534ae68f2814e12b1cdd6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gamboa Ruiz, Víctor Oswaldo
Publikováno v:
Repositorio UN
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
Universidad Nacional de Colombia
instacron:Universidad Nacional de Colombia
Los modelos tradicionales del aprendizaje han abordado una aproximación de principios generales que se ha centrado en el desarrollo de modelos experimentales que simplifican y estandarizan las condiciones ambientales usadas en los estudios, bajo la
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::60940de10c2ca05fee96503f57ae0406
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/54578
https://repositorio.unal.edu.co/handle/unal/54578
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 4 (2013)
Frontiers in Psychology
Frontiers in Psychology
Individuals seem to differ in conditionability, i.e., the ease by which the contingent presentation of two stimuli will lead to a conditioned response. In contemporary learning theory, individual differences in the etiology and maintenance of anxiety
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::636eea57315de43c1c7e14b208d75329
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/401400
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/401400
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.