Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"CRM models"'
Autor:
Lee, Chien-Sing, Yew, Lee-Yin, Chew, Pai-Lek, Chee, Yew-Keong, Hiew, Yit-Thang, Wong, Jing-Pynn
Publikováno v:
Computational Science and Its Applications – ICCSA 2020
Information Science and Human-Computer Interaction (HCI) have often formed the fundamentals of Information Systems Analysis and Design (ISAD) aimed at creating better user experiences and addressing information overload. Data compression and informat
Publikováno v:
Engineering Economics. (3 (58)):51-59
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=952951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
BAJEC OMAHEN, JASMINA
Zaradi razmaha podpornih shem za postavitev obnovljivih virov električne energije (OVE) in posledično njihovega naraščajočega deleža v nacionalnih proizvodnih portfeljih, so se v zadnjih letih v evropskem prostoru začele pojavljati težave z z
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::490ebc012968501c22f35a76c88974e8
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-30729
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-30729
Autor:
Lešnik Potočnik, Suzana
Publikováno v:
Maribor
Zaradi hitrih sprememb v podjetniškem poslovnem okolju in vse ostrejše konkurence znotraj posameznih panog predstavlja prilagodljivost, inovativnost in usmerjenost na stranke ključno konkurenčno prednost podjetja. Učinkovito orodje za uresničit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1857::b0c5318423d3cb2575d6760e974e30f6
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=39370
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=39370
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suchánek, Petr
Publikováno v:
Transactions of the VSB : Technical University of Ostrava, Vol 55, Iss 2 (2009)
E-commerce systems became a standard interface between sellers (or suppliers) and customers. One of basic condition of an e-commerce system to be efficient is correct definitions and describes of the all internal and external processes. All is target
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.