Zobrazeno 1 - 10
of 103
pro vyhledávání: '"CRM implementation"'
Autor:
Endang Sri Palupi
Publikováno v:
Jurnal Riset Informatika, Vol 5, Iss 1, Pp 565-572 (2022)
With the growing business at PT Mastersystem Infotama, more and more customers and orders have been obtained. As time goes by, many sales go in and out, and staff change, so the customer database cannot be maintained and updated correctly. All leads
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/620d0bccaf6f40a787b86b18f06c1da8
Dengan tujuan meningkatkan nilai bisnis untuk pelanggan, Sistem Manajemen Hubungan Pelanggan (CRM) berfokus pada teori manajemen hubungan bisnis-pelanggan. Anda juga dapat memikirkan ini sebagai sistem komputer terintegrasi, yang memantau aktivitas p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b493cbc7cbe6a8d1afb5d2c7baaf2118
Autor:
Ryde, Jessica
Customer Relationship Management System, förkortat CRM-system, är ett digitaliserat verktyg och arbetsprocess som kan hjälpa en verksamhet att optimera relationen med sina kunder. En implementering av ett CRM-system kräver att en verksamhet f
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-93677
Autor:
Ryde, Jessica
Customer Relationship Management System, förkortat CRM-system, är ett digitaliserat verktyg och arbetsprocess som kan hjälpa en verksamhet att optimera relationen med sina kunder. En implementering av ett CRM-system kräver att en verksamhet f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______383::c686375b953d4e0325738f189e600c6c
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-93677
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-93677
Autor:
Akrapović, Antonio Karlo
Upravljanje odnosima sa potrošačima (CRM) je poslovna strategija koja nastaje u poduzeću kod poslovnih sustava kojima je cilj zadržati postojeće korisnike za vrijeme nastajanja novog proizvoda ili usluge na tržištu kojom vlada snažna konkuren
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4002::dd145998dc1855b77da5d7035a7d14e4
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:192:228918
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2012, Vol. 26, Issue 2, pp. 83-93.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/08876041211215248
Publikováno v:
International Journal of Commerce and Management, 2011, Vol. 21, Issue 2, pp. 158-190.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10569211111144355
Autor:
Morgado, Tiago André Marques
Dissertação de Mestrado em Marketing apresentada à Faculdade de Economia O propósito desta investigação é investigar quais os antecedentes e consequentes da utilização de CRM, assim como perceber como organizações no mundo percebem e melho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1271::1933bde47fefa6c09ce15544d3b7c04f
https://hdl.handle.net/10316/100646
https://hdl.handle.net/10316/100646
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.