Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"CREDIT CARD USE"'
Autor:
Adhi Prasetio, Aliffia Muchnita
Publikováno v:
Jurnal Manajemen, Vol 26, Iss 3, Pp 424-448 (2022)
The usage of online marketplace in Indonesia increases due to Covid-19 pandemic and its supporting environment such as payment systems. This investigation was conducted to determine the effect of Website Quality on Online Impulsive Buying Behavior mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f34be2fc24b4bbd9f411c4cbd2b8346
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 1, Pp e12713- (2023)
The growing economic uncertainty makes consumers realize the importance of financial preparedness and management ability. Based on the U.S. National Financial Capability Study dataset from 2009, 2012, 2015, and 2018, this study explores the nexus bet
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d59793cc9dcc4bc9b8ea9345bfc6e639
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2018, Vol. 30, Issue 5, pp. 1239-1258.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-08-2017-0164
Publikováno v:
Innovative Issues and Approaches in Social Sciences, Vol 13, Iss 2 (2020)
The growth of Indonesian economy is supported by the high consumption and the ease of credit card transaction, especially among the millennials. A survey implied that 63% of millennial generation need credit card. This research shows the impact of ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86f33e3a517142d9996149db254f23e6
Autor:
Akram, Umair, Hui, Peng, Kaleem Khan, Muhammad, Tanveer, Yasir, Mehmood, Khalid, Ahmad, Wasim
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2018, Vol. 30, Issue 1, pp. 235-256.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-04-2017-0073
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Raudsepp Marju, Parts Oliver
Publikováno v:
Economics and Business, Vol 27, Iss 1, Pp 81-85 (2015)
This research is conducted about compulsive buying behaviour in Estonia. The current research purpose is to find out how many people are affected by compulsive buying behaviour in Estonia and what factors are influencing this phenomenon. The research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2cf14a8f45c64e0683060c93e98244a5
Autor:
Bender, Mark G.1
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug1973, Vol. 10 Issue 3, p356-356. 1/4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.